torsdag den 24. januar 2013

Plakaten, nu sendt til Lasertryk



















Sådan kommer plakaten til at se ud. Dog uden skæremærker. 
Eneste ændring i forhold til den plakatudgave, jeg tidligere har lagt op her på bloggen: QR koden, der er en klodset sag, men ok implanteret i sammenhængen, synes jeg. Når det nu skal være. 

Det er som sagt Lasertryk.dk, der sponserer plakaten, og de er ganske effektive (siger jeg uden fedteri): Den blev sendt i går aftes og er allerede i trykken. (500 stk. A3.) 


Hvis man kan argumentere sådan nooogenlunde rimeligt for, at det vil give noget reklamemæssigt, spenderer jeg gerne en forsendelse på 40-50 kr., og så får man en stak postkort og plakater til fordeling og ophængning. Jeg betaler portoen af egen lomme, så lad være med at gøre det for the fun of it. 
Skriv til mig på denne adresse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar