lørdag den 12. oktober 2013

Er i Aarhus for at give den sidste skrue ..

Jeg har fået lov til at låne en lejlighed i Klostergade - og det er jo så fornemt, som noget kan være - og der er cykel med, og jeg drøner rundt og tager billeder. Og lægger sidste hånd på værket. 
Er i Aarhus indtil torsdag i indeværende uge. 

Var i dag i Risskov. Jeg ved ikke, hvor populært det er at tage billeder af folks husnumre deroppe .. Fornemmer en vis paranoia .. 















Og i går var jeg oppe i vandtårnet på Randersvej, takket være Kell, der har undervist på Aarhus Akademi, og som stadig har nøgler. Den lille guidede rundtur var jeg meget glad for, så meget desto mere som tårnet spiller en væsentlig rolle i den kommende bog. Også dejligt at nyde udsigten deroppe fra. 
Og sådan møder jeg så meget velvilje fra så mange aarhusianere! Takkelisten bli'r længere og længere ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar